7 Nov

|
"Gäsp"
Jag har just vaknat, så här länge brukar inte jag kunna sova nuförtiden.
Det brukar bli så att jag känner mig mer trött ju längre jag ligger och sover, men nu är kaffet på G så det ska nog snart lösa sig.

Igår tog jag och städade lite här hemma, kom på att jag måste köpa sopsäckar snart då halva garderoben i hallen är fylld med ölburkar. :S
På kvällen satt jag och väntade och kollade ut genom fönstret om det skulle komma några monster ute och gå, visst halloween var ju egentligen förra veckan men här i Sverige är det väl den här helgen skulle jag tro.
Men det dök aldrig upp någon, lite tråkigt för jag hade ju inget godis!

Strax före 23 drog jag bort till Hållan och tog lite kort på kyrkogården, det är svårt att få till bra skärpa när man tar kort i mörker, men några blev ju bra iallafall.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar