1 Nov

|
Jahapp, då är det redan November, helt otroligt vad tiden går! 
Igår trodde jag inte mina ögon när jag såg två personer på isen åkandes långfärdsskridskor! alltså jag trodde att isen nästan smällt bort så kommer det två dårar i full fart, att dom vågar.

På jobbet idag kunde jag konstatera att jag har världens torraste händer, efter bara 2 timmars jobbande så var mina händer i full gång att ömsa skinn, jag tror jag smorde in mig 4 gånger under dagen men det hjälpte inte så värst mycket. Ska jag vara tvungen att bada i det eller??!
Så är det någon som har nån bra handcreme att rekommendera så tar jag gärna emot förslag.

Tog mig en iskall pilsner när jag kom hem och sitter nu och våldsfunderar ut vad jag ska köpa för nåt till alla i julklapp, att det alltid ska vara så svårt, men man vet ju inte riktigt vad andra har och vad dom tycker om o.s.v. jajaj jag kommer väl på nåt så småningom.

Rådjur på besök i helgen.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Huffa är du så torr... :/ prova atrix handkrämer, de är bra. Eller om de inte räcker till så är Canoderm som finns på apoteket bra mot vääläldigt torr hy, men jag har för mig att den är väldigt dyr. Att fråga på apoteket är nog det bästa. Helosan kan ju också funka och är inte så dyr och finns på affärn, men den är ju väldigt fet.

Men! Långfärdsskridskor nu! :(

Velorond sa...

Ja jag är ju det. :/ okej jag ska ta och kolla runt lite efter dom.

Ja, idiotas!

Skicka en kommentar