3 År senare...

|
...Nädå så illa är det inte.
Uppdaterar sällan här nu och det beror ju som sagt mycket på jobbet och dess övertid som vi tvingas genomlida.

I Söndags så var det ju fars dag, så självklart åkte jag bort till Ljusnedal och gratulerade
pappa med en burk med godis.
Godis är väl nåt som går åt mycket när pappa är i farten. :)
Fick äta lite  prinsesstårta och dricka gott kaffe.

Idag åkte jag bort till Claes och hälsade på.
Jag var där och visade hans yngsta son Dennis hur han skulle spela trummor.
Sen satt vi och spelade lite Uno och drack pilsner.
Fick även uppleva lite "Tratten och Finkel" jäklar vad länge sen jag såg det!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Awwww fina pappa! <3 Han får tydligen inte fram mina sms?! Skitknepigt!

länka blogginläggen på Fb som jag så blir det fler som läser också. :)

Hahaha Tratten och Finkel, det hade jag glömt. xD

Velorond sa...

Nähä, har han inte telefonen igång då eller?
Ja jag tänkte ta och göra det också... snart... när jag orkar. :P

Jennie sa...

Jo det borde han ju ha, eftersom han säger att det inte kommer nåt. Dom borde ju komma fram i vilket fall när han startar den ju. Skickade tre sms på farsdag och tre nästa dag, inget kom fram. :S

Skicka en kommentar