21 November

|
21 NOVEMBER!?!?!

Alltså det är ju snart slut på den här månaden också, vad händer egentligen?

I fredags var det nog kallaste dagen i år hittills, jag tror det låg närmare -25 grader på morgonen när jag skulle dra till jobbet, som tur var startade bilen ändå. 
På kvällen åkte jag och Christoffer bort till Aktan och kollade på 9:rnas "Småstjärnorna" där barn från 1 klass (tror jag) och uppåt var med och uppträdde. Det var jätteroligt att se och dom var ju jätteduktiga som bara vågade upp på scenen sådär.

                                         


                                         
 Det enda minuset var nog att det var så långdraget, det höll på närmare 3 timmar.
Annars var det fullproppat med folk och fikat var jättegott. (när vi väl nådde fram)

Igår kom Emil och hälsade på, vi stack iväg och käkade med Roark och Aron. Vi beställde pizza från "Matte" där Emil alltid brukar äta, han har ju till och med en egen pizza där, som alla vi tog för den är helt fantastisk!
På kvällen kom ju också Hillhage så man kan säga att det blev fullt hus här.
Dom tittade på film och spelade medans jag sprang emellan och tog hand om tvätten. :)

Kunde inte somna förens vid klockan 3 inatt, kände mig så pigg på kvällen så det gick bara inte att sova hur mycket jag än klämde åt ögonen. Likt förbannat vaknade jag strax före 8 av att taket rasade in... 
Så det var bara att dra sig upp ur sängen och börja diska och städa, skrubbade rent spisen också, det var nog det mest jobbiga jag gjort den här helgen  iallafall.

KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE~KAFFE

2 kommentarer:

SessaMyys sa...

hur kan du ha haft en blogg i 3 månader och jag inte vetat om det!?
känner mig som världens sämsta, drygaste och äckligaste flickvän.

Velorond sa...

nej då, inte alls. men jag har inte bestämt mig om jag vill dela ut den än. jag har mest skrivit 'bara för att'

Skicka en kommentar