Söndag

|

Jaha då är den här helgen slut också, det går ju som vanligt vansinnigt fort.

Igår så städade jag och fixade lite som vanligt på Lördagarna, åkte upp till Ruvallen och hälsade på mamma och pappa som var där och krattade ihop löv och sågade upp ved från det vi röjde förr i sommar, fick både kakor och godis när jag kom upp. :)
På kvällen tog jag och beställde mig en ny kontorsstol, har fått nog av den jag har nu som har en stenhård träbit längst bak vid ryggstödet som jag alltid slår ner våldsamt i, sen måste jag alltid fylla den med kuddar för att få den bekväm.
Det fick bli en Verner, den har jag hört från flera håll att den ska vara billig och bra.


Idag har varit en slappdag deluxe.
Suttit med Emil och spelat Lara Croft: The Guardian of Light, mest hela dagen och nästan skrattat ihjäl mig på kuppen. Fick sedan ett trevligt SMS från mamma om jag ville hem och äta lite "tråkött med vatten", självklart ville jag det, så då blev det både det, kaffe och kaka... igen. 
Nu bär det nog iväg till duschen och sen blir det nog filmgloing tills jag somnar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar