Värk

|
Jäklar vad dessa två dagar har känts i min axel och nacke, verkar har fått inflammation i höger axel som också gjort att nacken ville låsa sig idag. Jag har ju haft lite ont i axeln ända sedan boxningen på jobbet förra veckan, men nu har det visst blivit värre, inte så kul när man har ett jobb som bara innebär lyftande av luckor hela dagarna.
Bara för det så kunde jag inte vara med på denna veckas träning vilket är trist!
Det är bara att se till att vila armen och ta anti-inflammatoriska tabletter ett tag nu då, tur att jag inte fått mina trumprylar ännu, frågan är ju hur mycket jag kan sitta och slå nu då. :/

Bullen har då inte legat på latsidan, varje dag är han ute och jagar och drar hem fångsten såklart, helst inomhus ska dom vara, så han får visa upp vad han tagit.

2 kommentarer:

jennie sa...

Maaaaaaan man får inte döda såna där sötsaker :( Hahha man han är en stolt och duktig jägare allt :P

Velorond sa...

jäääärå!

Skicka en kommentar