Fjälltur

|
Idag bestämde jag mig för att åka och se hällmålningarna utanför Messlingen, det var ju inget vidare väder, småregnade lite, men vad gör det?
Packade med mig lite matsäck i form av tunnbröd med pepparrot och hamburgerkött! yummie!!!

Vägen bort mot hällmålningarna var ju väldigt lätt att gå, men värre blev det när jag skulle upp på fjället och fortsätta vandringen mot Evagraven och Fiskhålsgraven, det började regna rätt mycket och blåsa där uppe så jag trodde jag skulle bli tvungen att amputera båda händerna. :S


Innan jag åkte hem så for jag hem till mamma och pappa och hälsade på lite, där blev jag bjuden på både kaffe och mat, koldolmar med potatis och glass med maräng till efterrätt. Åh vad gott det var!
Nu ska jag ta och samla ihop alla kläder och gå och tvätta.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Fina bilder :) jag har funderat på att gå dit flera ggr men det har aldrig blivit av. Var ju hur liten som helst när vi var dit med mamma och pappa sist.

Velorond sa...

Ja, det kommer jag också ihåg. Hade ju inte varit dit sen dess jag heller så.

Skicka en kommentar