Helt slut...

|
Jag måste säga att jag är helt slut i kroppen efter dagens jobbande. För det första så har inte träningsvärken i benen gett sig efter jag gick upp på Funäsdalsberget i Söndags, så vi hade träning idag, allt gick väl bra ända tills vi kom fram till benböjs övningarna... Jag var helt säker på att benen skulle lossna och springa iväg!
Allt gick ändå bättre än vad jag trodde och vi jobbade över en timme på det.
Hann inte mer än att duscha så åkte jag en sväng till Chrille och hjälpte till att sätta i en hårddisk i hans sprillans nya dator.
Nu tänker jag ta det lugnt resten av kvällen, kanske spela lite Worms.
I morgon väntar ännu värre träningsverk....

Hoppas benen är kvar när jag vaknar.

3 kommentarer:

Jennie sa...

Ahahahah ja men du brukar ju plocka av dig benen på nätterna. :) När du var liten så skrek du u hjärtsärande på mamma så hela huset vaknade. När hon kom in i ditt rum så var du helt förstörd över att ditt ben var borta! "Jag la det där" sa du och pekade mot fönsterbrädan "men nu är det borta!!!!" Ahahahaha jag höll på DOG den gången!!!! xD

Velorond sa...

Hahaha ja men det var ju sant!! det är därför jag fortfarande är lite rädd för att misshandla mina ben! :)

Jennie sa...

Aaahahah! xD

Skicka en kommentar