Sovavaknasova

|
Aarghhh!!


Börjar bli ganska less på att inte kunna sova riktigt om nätterna!
Jag vaknar flera gånger och känner mig hur pigg som helst, men lyckas somna om ganska snabbt för att sen vakna någon timme senare igen.
Jag tror det kan bero på att jag och Sanna snart ska bli sambos, resan ner, men även om jag ska hinna klart med allt innan jul...



Sitter på jobbet nu och håller på somnar.
För nu är det väldigt lugnt och det hjälper ju inte precis.
2½ dag kvar bara...

I Söndags åkte jag till mamma och pappa och plockade ner deras julgran från vinden, sen fick jag glögg med smak av hjortron och pepparkakor. Det var riktigt gott.
Plockade själv fram julgranen när jag kom hem och klädde den, så nu är det gjort iallafall.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

SessaMyys sa...

aaw, nu fick jag nästan dåligt samvete! :O

Jennie sa...

VA knepigt.. men som du säger så kan det ju vara för att det är mycket som händer just nu också. :)

Skicka en kommentar