11 December

|
Vaknade före 7 i morse av att en traktor åkte förbi och skrapade upp hela grusplanen. (lät det som iallafall.)
Bullen kom kort därefter och hoppade upp i sängen och började trampa och kramas, så vid det laget visste jag att det inte skulle gå att somna om igen, så upp och sätta på kaffe och käka frukost.

Som vanligt så har jag städat lägenheten idag.
Tog en tur till Ljusnedal med skotern och hälsade på mamma och pappa.


Mamma hade bakat för inte så länge så det fanns massor med kakor att kasta i sig, fick även tjyväta lite julgodis! :)
Jag fick ta med mig lite kyckling därifrån som var jättegod!

Nu sitter jag och ska skriva lite julkort.


Bye, bye!


4 kommentarer:

Jennie sa...

Passa bra i den frisyren :)

Velorond sa...

Ja det är skönt att ha kort hår ska du veta! :P

Jennie sa...

hehehe :P

Emil sa...

Gaaah! Julgodis!
*dregggellll*

Skicka en kommentar