Spelskapande

|
Jag har ju gjort ganska många spel genom åren. Alla har ju varit innom genren äventyr/peka o klicka spel, synd att jag inte har kvar alla jag gjort, men jag lyckades hitta 2 stycken små spel som jag gjorde för några år sedan.

Spelen fungerar enbart i Windows.
Packa upp i Winrar och kör genvägen i mappen.

    
Det blev aldrig klart, så ni får nöja er med ett
litet demo bara.                              

Det var tänkt att det här spelet skulle
bli flera episoder, men det blev bara 1, men det är klart iallafall. :)





Annars så håller jag på med The Artifact som jag började med förra året, jag tog en liten paus ifrån det.
Köpte en ny dator och märkte att programmet jag jobbade med inte är kompatibelt med Windows 7... 
Så nu sitter jag och väntar på att det ska komma någon uppdatering till det så jag kan fortsätta jobba med det. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar