12 Oktober

|
Igår åkte jag och hämtade Verner på Ica, fick även åka bort på Shell och hämta ett till paket som innehöll min trumstol, så igår blev det montering av hela 2 stolar.
Satt och svor åt att hålen var felborrade ett tag innan jag upptäckte att det var jag som satt grejjen åt fel håll, heh heh...

Resultatet:


Så nu har jag en skön stol att ha framför datorn och ett komplett elektroniskt trumset!


Öppnade datorn idag för att jag fick en lite mindre chock när jag tittade in genom det lilla fönstret jag har på sidan av burken.
Jag har aldrig varit med om så mycket damm samlat inne i en dator på så kort tid, så jag tog och blåste rent där inne så dammet bara yrde runt i rummet.

Åkte till pappa på "gammelstuggu" och lånade hem lite små häften om byarna runt ikring som är gjort efter GOSA hemsidan. 
Stack sen hem till mamma och fick lite lunch bestående av hemgjord pizza, sen kaffe då förståss!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar